Stran 131 od 207 Prvo(-a,-e)Prvo(-a,-e) ... 3181121129130131132133141181 ... ZadnjiZadnji
Rezultati 1,301 do 1,310 od 2070

Tema: [si4]Splošna debata 2012

  1. #1301
    Bojevnik
    Datum pridružitve
    May 2012
    Objav
    15

    Privzeto

    Modrooka starka je stopila iz svoje hišice in se ozrla v nevihtno nebo. Prihajala je nevihta. Čutila jo je v svojih starih kosteh. Vedela je, da zjutraj, ko sonce vnovič vzide, nič ne bo kot je bilo. Postorila je zadnje opravke okrog koče in se odpravila na pot.

    Med potjo je razmišljala. Razmišljala o časih, ki so za vedno minili. O časih miru in veselja. Hrane je bilo na pretek. Otroci so se podili po vasi.

    Tako je prispela do palače modrecev. Trikrat je potrkala na vrata. Skoraj v hipu jih je odprl mladenič in jo spustil v notranjost.

    > Si le prišla. Imamo poročila izvidkov. Naverjetneje bodo napadli nekoga na jugozahodu. Majhne vojske so bile zapažene na poti. <

    Starka je pregledala listino. Vsi zbrani možje so čakali trenutek odločitve.
    >Videla sem znamenja. Kri na obzidju in za njim. Krogla je spregovorila. Napadli bodo prvega med stezosledci. Napadli ga bodo v njegovi kamp urjenja.<

    Fant pšeničnih las, ki je slišal na ime Nectar, je potiho protestiral. Bil je najpogumnejši med navzočimi. In pa tudi prvi med potenicalnimi tarčami.
    > Fant. Tudi ti boš med prebujanem okusil kri.<
    Njegov nasmešek je zbledel. Takoj je odposlal svojega vojščaka. Njegova naloga je bila preprosta. Poskrbeti, da vzdržijo obleganje.

    Iz kota se je dvignil poglavar v zlatem oklepu. Vsi so zatrepetali. Užival je spoštovanje med modreci.
    > Torej branimo stezosledca. <
    > In fanta!<
    Najmlajši med njimi. Mladi mož, rjavih oči in črnih las, Pl4yAAAAA po imenu, je vzel v roke pero in spisal poziv vsem bližnjim in daljnim obrambnikom.

    Na poti domov, je starka prečila križišče med Nectarjevimi naselji. Ni pa opazila sence za njenim hrbtom.

    Ponoči je spala slabo. Ni se mogla znebiti občutka, da si je narobe razložila znamenja.

    Med prebujanjem sonca, se je prebudila tudi sama. V istem trenutku ji je pisar prinesel sporočilo.

    '' Napadli so me iz vseh strani. Mesto je uničeno do temeljev. Kožo sem si rešil s pobegom. Nekdo je zamenjal smerokaze. Obrambniki so se zbrali pri zakladnici. Prišlo mi je tudi na uho, da smo stezosledca Špajzo uspešno obranili. Nekaj časa bom ostal tu in znova dvignil mesto. Tokrat bo le to mogočnejše.
    S pozdravi, Lord Nectar''

    Roko je stisnila v pest in se zasmejala. Dokončno so porazili SeveroVzhod (http://travian-reports.net/si/report...b2,3123999c150). A obenem jo je pri srcu stisnilo. Zaskbelo jo je, da so dregnili v močnejšega nasprotnika (http://travian-reports.net/si/report...9d,3123028261a).

    Nadaljevanje sledi....
    Nazadnje urejal Leemoon; 13-08-2012 ob 20:50.

  2. #1302
    Vojskovodja
    Datum pridružitve
    Jun 2012
    Objav
    351

    Privzeto

    Zakon.

  3. #1303
    Gladiator Avatar uporabnika/uporabnice Gad
    Datum pridružitve
    Feb 2011
    Objav
    82

    Privzeto

    Lepo in pošteno napisano

  4. #1304
    Začetnik
    Datum pridružitve
    Aug 2012
    Objav
    4

    Privzeto

    lol. Kake fore. Mi je že žal da sem pogledu sploh forum

  5. #1305
    Bojevnik
    Datum pridružitve
    May 2012
    Objav
    15

    Privzeto

    Citat Originalni avtor vasko30 Poglej prispevek
    lol. Kake fore. Mi je že žal da sem pogledu sploh forum
    Govori človek, ki od treh napadov enga pošlje pravega in se čelno zaleti v bunker

    Škoda arta za tazga igralca. Bo treba pridet iskat, da ne bojo taki talenti kot je vasko škodo WB-ju delal.

    Sicer pa moje zgodbice niso namenjene vasko, jazsmkdorkoli & co. ampak tistim, ki jih preberjo in ob njih uživajo.
    Nazadnje urejal Leemoon; 14-08-2012 ob 13:40.

  6. #1306
    Vojskovodja
    Datum pridružitve
    Jun 2012
    Objav
    351

    Privzeto

    Vasko...najprej se nauči pošiljat 2 napada v sekundi, potem pa komentiraj na zgodbice od Leemoon. Te "pele scat" tako v pisanju zgodbic, kot v igranju traviana.

  7. #1307
    Začetnik Avatar uporabnika/uporabnice Axxx3
    Datum pridružitve
    Jun 2012
    Objav
    2

    Privzeto

    Čeprou sm že nekaj časa nazaj zbrisala svoj acc, mi je u veselje brat take zgodbice

    Vedno sm bla na strani juga

    Pa lep pozdrav, Ancha

  8. #1308
    Gladiator
    Datum pridružitve
    Feb 2010
    Objav
    115

    Privzeto

    Citat Originalni avtor Leemoon Poglej prispevek
[...]

    Tukaj se pa moram vtakniti in to še zadnjič.
    Vasko je eden redkih poštenih igralcev pri WBju in njegovega imena ne mešaj skupaj z besedno zvezo Škodo WBju delati, ker to počne edino vodstvo... ni vredno še kaj dodati.
    Upam da na koncu zmagajo Selena in company, ki zgleda so še najbolj poštena ally, glede na to kar se jim je dogodilo.

  9. #1309
    Imperator Avatar uporabnika/uporabnice loki666
    Datum pridružitve
    Aug 2009
    Lokacija
    127.0.0.1
    Objav
    446

    Privzeto

    Citat Originalni avtor Herbicid Poglej prispevek
    Vasko je eden redkih poštenih igralcev pri WBju
    tle se strinjam s tabo

    Citat Originalni avtor Herbicid Poglej prispevek
    to počne edino vodstvo...
    za take in podobne izjave pa so fantje in dekleta ze iskali svoje metre po zemljevidu in to brez uspeha...
    tako da previdno z izjavami!

    LEGALIZE IT,I WILL ADVERTISE IT!

  10. #1310
    Gladiator Avatar uporabnika/uporabnice LoqqA
    Datum pridružitve
    Oct 2007
    Objav
    81

    Post

[...]
    Mogoče pošten, ampak to še ne pomeni, da ima znanje
    Seleni&co. pa slabo kaže, včeraj zapravili še zadnje offe

    Lp
    Razparacek Razparackoslavis

Dovoljenja

  • Lahko pišete nove teme