Rezultati 1 do 1 od 1

Tema: Obrambni vodič - za vsa plemena

  1. #1
    [BLAsT3R]

    Privzeto Obrambni vodič - za vsa plemena

    Tukaj vam bom na kratek način obrazložil funkcijo špranje ter taktiko obrambe vsakega od treh plemen. Vodič je primeren predvsem za manj aktivne igralce.

    ŠPRANJA IN ONEMOGOČENJE ROPANJA VAŠEGA NASELJA - OSNOVA ZA DOBER ZAČETEK

    Špranja je na začetku daleč najboljši obramben mehanizem proti agresivnim napadalcem, predvsem tevtonom, ki vam izropajo surovine in vam preprečijo razvoj, sami pa se z plenom krepijo.

    Da vam ne izropajo surovin, mora biti špranja tako velika, da:

    -ima skladišče kapaciteto 4/5 vsote kapacitet špranj.
    -ali pa je kapaciteta špranj za 1/4 višja kot produkt največje prozivodnje surovinev naselju in obdobja, ko ste vi najbolj odsotni iz računa (Primer za obrazložitev: Če ste vi od računa odsotni recimo največ 10 ur, kar je recimo ponoči, ko spite in je vaša največja produkcija recimo produkcija gline 200/uro, mora potem biti kapaciteta vaše špranje (10 x 200) x 5/4 = 2500 surovin.

    Ta pogoj mora biti ves čas izpolnjen, da vam napadalci ne poberejo niti ene surovine. Tudi če niste pod napadi, pa imate kakšnega razvitega soseda v bližini, ga nikakor ne podcenjujte, napade vas lahko kadarkoli.

    RIMLJANI:


    Rimljani na začetku zahtevajo veliko pozornosti in se je z njimi na začetku težko braniti pred napadalci. Imajo drago vojsko, ki se počasi rekrutira, špranja ima navadno kapaciteto. Ampak segment počasne rekrutacije na začetku igre SPLOH ni pomemben, saj se vojska ne izdeluje 24/7. Delajte po zgornjih navodilih za špranjo. Ko imate dovolj veliko proizvodnjo, začnite izdelovati obrambo. Če vas napadajo s konji, izdelujte legionarje, če vas s pehoto, pa praetorijane. Posebnost rimske pehotne obrambe je predvsem ta, da je specializirana. Legionarji imajo visoko antikonjeniško obrambo, praetorijani pa izjemno antipehotno obrambo. Za razliko ob galskega ali tevtonskega plemena ne potrebujete konjušnice, če hočete delati antipehotno obrambo. Ne pozabite na heroja praetorijana, ki ga potem, ko ga ne potrebujete več, enostavno pobijete na oazi in ga zamenjate z drugim. Če vas napadalec konstantno napada in vam sproti pobija obrambo, jo morate obvezno umikati iz naselja tako dolgo, da ne zberete zadovoljivega števila obrambe. Svoje dodatno prispeva še zid, ki prispeva največji obrambni bonus, a je najbolj ranljiv na ovne.

    Ko se boso napadalci začeli zabijati na vaši obrambi, bodo 2x premislili, preden vas bodo spet napadli. V tem času, ko se osvobodite napadov, si čimprej poiščite dobro alianso, saj če je napadalec neprimerno bolje razvit in aktiven, se bo nekega dne zopet spomnil na vas in vas v času, ko boste pozabili na špranje in dvigovali skladišča in surovine, upalil s vso svojo vojsko ali celo cropkillal naselje in potem ne morete izdelovati vojske in dvigovati stavb, saj žita ni, ostale surovine pa se nabirajo in to vas naredi za popolno farmo.

    GALCI:

    Galsko pleme je za začetnike najboljše: Ima dvojno kapaciteto špranj, pasti ujamejo vojake, če jih je večjo število od vojske, ki vas napada in falange so razmeroma poceni.
    Delajte na špranjah po zgornjih navodilih in dvigujte izdelovalca pasti. Ampak če imate premalo pasti in še nimate obrambe, vas bo napadalec, kateremu ste ujeli vojsko v pasti, še enkrat obiskal, tokrat z vso svojo vojsko, osvobodil ujetnike in vam uničil pasti. Sklep je, da je takšna izdelava pasti brezpredmenta, saj vam nepotrebno kuri dragocene surovine, na nasprotnikovi vojski pa ni inflikta. Torej delajte samo na surovinah in špranji. Ko boste imeli zadostno proizvodnjo, izdelujte falange in jih umikajte, če vas konstantno napadajo. Ko jih boste imeli zadostno količino, začnite izdelovati pasti, falange pa pustite v naselju. Število falang in pasti mora biti ogromno. Sklep: Napadalec vas bo napadel, ujela se bo vojska, napadel vas bo z večjo vojsko polnim napadom še enkrat, ampak se bo nasadil na falangah in še del vojske se mu bo ujel na pasteh. Ko se osvobodite napadov, si poiščite dobro alianso.

    Galska specialiteta je specializirana konjenica. Druidi so močni antipehotno, haeduani pa so posebnost galskega plemena. Imajo dvojno vlogo: So močni napadalci in imajo astronomsko aktikonjeniško obrambo. Zato so primerni tako za napadanje kot tudi za bunkerje. To je edina enota v travianu, ki ima močan napad in kakršnokoli obrambo. Približajo se jim rimski Caesarisi, ki pa so zaradi visoke cene in slabe obrambe na enoto žita in velike žitne porabe neuporabni. Če ste balansiran igralec, ki dela pol napada, pol obrambe, lahko haeduane v napadu uporabite za bunker proti konjem, medtem, ko v supportih delajte samo druide.

    Zid je rahlo slabši od rimskega, ampak je 2x bolj stabilen proti ovnom.

    TEVTONI:

    Nimajo močno razvite obrambe, zato niso primerni za obrambno taktiko, so pa suličarji efektivna enota proti konjenici. Tevtoni so namreč zelo radi napadeni s strani drugih plemen s konjenico, saj so tevtonske gorjače nič proti konjem v obrambi. Špranje delajte po zgornjih navodilih, ob visoki proizvodnji delajte sulice ali paladine.

    To velja samo za neaktivne tevtone, aktivni tevtoni se seveda preusmerijo na gorjače in ropanje, ampak to je že napadalna taktika, v katero se tu nebom spuščal.

    Z tevtoni se da igrati obrambno, ampak težko se je pa osvoboditi začetnega napadanja, še posebej, če vam suličarje pobijajo s pehoto.

    Zid ima najslabši bonus, ampak je 4x trdnejši od rimskega in je tako manj ranljiv proti ovnom. Zaradi stabilnejšega zidu so tevtoni najprimernejši za gradnjo Čudesa sveta v končni fazi igre.
    Nazadnje urejal [BLAsT3R]; 15-05-2010 ob 20:35.

Dovoljenja

  • Lahko pišete nove teme
  • Lahko pišete replike
  • Lahko dodajate priponke
  • Lahko urejate vaše prispevke
  •